• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers

Farbfüllwerkzeug funktioniert nicht

New Here ,
Dec 19, 2022 Dec 19, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hallo (: 

ich benutze Photoshop noch nicht allzu lange und bin demzufolge noch nicht so familiär mit allen Bearbeitungseinstellungen. Bei mir tritt jedoch immer folgendes Problem auf, bei welchem ich nicht weiter weiß: Wenn ich eine Fläche mit dem Farbfüllwerkzeug füllen möchte, erscheint immer ein Symbol (durchgestrichener Kreis). Ich habe die zu bearbeitende Ebene ausgewählt und auch nicht gesperrt. Muss ich bei den Einstellungen etwas ändern o.ä.? Ich freue mich wirklich sehr über alle Antworten (: 

Beste Grüße 

Michelle 

TOPICS
Windows

Views

31

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Dec 19, 2022 Dec 19, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

You may be trying to fill a Smart Object. If it's a Smart Object, the thumbnail in the Layers panel will show a icon in the lower right. If you right-click and select either Rasterize or Convert to Layers, then you can fill the layer. Here's more info about Smart Objects:

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines