• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers

FILTRE NEURAL

New Here ,
Nov 11, 2022 Nov 11, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, ça fait deux jours que photoshop se bloque quand j'utilise le filtre neural, celui ci s'allume et tourne dans le vide, plus moyen de faire quoique ce soit, j'ai redémarer 2 fois l'ordi sans que ça change quoique ce soit, impossible de travailler, donc si quelqueun sait de quoi il en retounre, merci.

Tout est à jour, dernière mise à jour, il y a 20 jours environ.

TOPICS
Windows

Views

141

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,

Copy link to clipboard

Copied

Check your hardware acceleration settings, update your system's graphics driver and of course make sure your network access is working correctly. You may also need to trash the preferences to reset settings:

Preferences in Photoshop

For anything more we will need some actual system info and more specific details.

Mylenium

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

merci, mes paramètres d'accélarations sont bons, le pilote graphique est à jour aussi, tout fonctionnait très bien en début de semaine, et là plus rien ne va depuis 2 jours.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines