Copy link to clipboard
Copied
Buenas tardes a [removed by moderator]
¿alguien me podría pasar el enlace oficial / instalador de la versión 19.1.9 de Photoshop CC 2018?, sería la versión de 64 bits de windows y mac. He hablado con soporte y ya no disponen de esta versión porque no le dan soporte. Tengo un ordenador antiguo y es la versión que mejor me va.
Muchas gracias y saludos,
Tania
@dsolarte No, this is an old thread and download is now only from the CC application and is just for the current (now v26) and previous (v25) versions. V22.2 is also still in the CC app for a limited period as it is the last version to support 3D
Dave
Copy link to clipboard
Copied
See here : https://prodesigntools.com/adobe-cc-2018-direct-download-links.html
You will of course need a current subscription to use it
Dave
Copy link to clipboard
Copied
Hola Daves, muchas gracias por contestar. Esta versión la tengo pero me haría falta la actualización, la versión 19.1.9, mil gracias 🙂
Copy link to clipboard
Copied
Sorry, minor updates are no longer available once a full version is no longer supported. The current supported versions are v23 and v24
Dave
Copy link to clipboard
Copied
Hola Daves pero es un poco injusto porque si en mi equipo la versión que me va bien es esta porqué tengo que verme obligado a actualizar a una versión superior o comprarme un pc mejor, deberían estar soportadas también para los que no tenemos esta posibilidad, gracias y saludos, Tania
Copy link to clipboard
Copied
Hi daves, that download link redirects me to Adobe page, is not more available?
Copy link to clipboard
Copied
@dsolarte No, this is an old thread and download is now only from the CC application and is just for the current (now v26) and previous (v25) versions. V22.2 is also still in the CC app for a limited period as it is the last version to support 3D
Dave