• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Photoshop 24.2.1

Explorer ,
Mar 12, 2023 Mar 12, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

 

On annonce la version 24.2.1 mais je n'y ai pas accès. J'ai la version 24.2.0 est-ce normal? 

Merci!

TOPICS
macOS

Views

730

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe
Community Expert ,
Mar 12, 2023 Mar 12, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

 

Je pense que parfois le déploiement de nouvelles versions se fait par régions. Vous pouvez vérifier à nouveau dans votre application Creative Cloud Desktop pour voir quand elle sera disponible. Vous pouvez également configurer l'application Creative Cloud pour qu'elle mette à jour automatiquement vos applications afin que vous n'ayez pas à la vérifier.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Explorer ,
Mar 12, 2023 Mar 12, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Tout ce vous recommandez est fait.  Je ne savais pas que le déploiement se faisait pas région. Je pense que ma région n'est pas encore desservit.

 

Je vous remercie.

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 13, 2023 Mar 13, 2023

Copy link to clipboard

Copied

According to this, it's a Windows only update

2023-03-13 10_50_41-Photoshop 24.2.1 is now available - Adobe Support Community - 13639900 — Mozilla.png

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Explorer ,
Mar 13, 2023 Mar 13, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Thanks! It's very clear.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines