Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Photoshop no me deja exportar video en un macbook pro de 13" con chip m1

Community Beginner ,
Oct 16, 2021 Oct 16, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Elabore una animacion sencilla en la ultima versión de photoshop en mi nuevo mac de 13" con chip m1 pero a la hora de exportar el video, no aparece la opcion que si me aparecia en un macbook pro con chip intel  de 16", ¿Cómo puedo activar esta opcion?

¿Alguien me podría ayudar?

TOPICS
macOS

Views

41

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Employee , Oct 16, 2021 Oct 16, 2021
https://helpx.adobe.com/photoshop/kb/photoshop-for-apple-silicon.html Video has not been updated to run natively on M1 devices. You can run Photoshop in Rosetta to use video on an M1 Mac.

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Oct 16, 2021 Oct 16, 2021

Copy link to clipboard

Copied

https://helpx.adobe.com/photoshop/kb/photoshop-for-apple-silicon.html Video has not been updated to run natively on M1 devices. You can run Photoshop in Rosetta to use video on an M1 Mac.

Senior Product Manager - Customer Advocacy - Digital Imaging

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Oct 24, 2021 Oct 24, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Gracias por la respuesta, me sirvio mucho para solucionar el inconveniente, pues lo que hice fue activar la opcion de abrir photoshop desde rosetta y ya se ve reflejado en el software la opcion de expotar video.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines