Photoshop

New Here ,
Apr 26, 2022 Apr 26, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Depois da atualização  (23.3.1) , meu photoshop não para de fechar sozinho.

Ele simplesmente trava e não volta ou simplesmente absolutamente do nada  fecha. 

Estou tendo problemas até com coisas simples como achatar uma camada.

Não estou conseguindo trabalhar e está sendo um pesadelo.

TOPICS
Windows

Views

64

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Apr 27, 2022 Apr 27, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hi @stephanef7638164 ,

I'm not seeing any submitted crash reports from you in our system. If you haven't done so already, please submit all Crash Reports along with your email address: https://helpx.adobe.com/photoshop/kb/submit-crash-reports.html That will help us diagnose the crash. 

Also, try:

• Go to Preferences > Performance... and uncheck Multithreaded Compositing - and restart Photoshop. Does the problem persist? 
  • Go to Preferences > Performance... click Advanced Settings... and uncheck "GPU Compositing" - then restart Photoshop. Does the problem still occur? 

Thank you,

-- Cory

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 28, 2022 Apr 28, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Olá @CoryShubert  ! 

Obrigada por me responder ! O erro ainda está acontecendo.

Estou tendo problemas também com a seleção do assunto ( não está selecionando ) 

e esse erro estranho que vou colocar na imagem a seguir também está acontecendo com frequencia.

Um grande abraço !imagem_2022-04-28_153018385.png

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Employee ,
Apr 28, 2022 Apr 28, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi @stephanef7638164 ,

Please try:

Go to Preferences > Performance... and uncheck Use Graphics Processor. Restart Photoshop. Does the problem persist? 

Thank you,

-- Cory

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines