Problème synchronisation

New Here ,
Oct 12, 2021 Oct 12, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, 

j'ai un gros problème de synchronisation de mes fichiers dans le creative cloud.

En résumé : Lorsque j'enregistre un document depuis mon ordinateur (windows) fixe chez moi, il m'est impossible de le recuperer sur mon Ipad pro 2021. 
De plus, dans mes documents en ligne, tout ceux que j'ai fait sur l'ordinateur windows ont le rond bleu de synchronisation mais il ne se mette pas en ligne. Et dés lors que j'essaie d'activer par exemple "En ligne uniquement" sur un fichier, il m'indique une erreur. 

Je précise que j'ai déjà tout désinstaller et tout re installer, j'ai également desactiver tout mes pare feu, je desespere..

Version de photoshop : 22.5.1
Windows 10 

TOPICS
Cross-app workflows, iPadOS, Windows

Views

142

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Oct 12, 2021 Oct 12, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Can you please collect logs and upload them? Instructions here: https://helpx.adobe.com/creative-cloud/kb/cc-log-collector.html

Senior Product Manager - Customer Advocacy - Digital Imaging

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Oct 13, 2021 Oct 13, 2021

Copy link to clipboard

Copied

C'est fait AdobeLogs_20211013_091427_954-win.zip

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Employee ,
Oct 21, 2021 Oct 21, 2021

Copy link to clipboard

Copied

@FlorianPerrot , From the logs, it looks like there is difference in your machine time vs Current time. Can you please correct the time of your machine, restart PS and then check the behavior.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Employee ,
Nov 17, 2021 Nov 17, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

@FlorianPerrot Please let us know if you're still having trouble with your cloud documents. Did the suggestion from @NeerajArora to set the time help?

Senior Product Manager - Customer Advocacy - Digital Imaging

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines