• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers

question accès

New Here ,
Jan 09, 2023 Jan 09, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Je voudrais comprendre pourquoi la version du logiciel Photoshop n'est plus valide sur mon ordinateur?

Depuis plusieurs mois je dois payer mensuellement alors que j' avais acheté le pack Photoshop autour de 900€!

Par ailleurs j'ai essayé de me connecté en version payante à 23 € et cela ne fonctionne pas!

Je reste dans l'attente de votre accompagnement pour régler ce dysfonctionnement et m'éclairer sur le moyen de se faire rembourser les versions payantes, lorsque l'on est demandeur d'emploi...

Bien à vous

A.Stefanakis

<personal info removed>

TOPICS
macOS

Views

103

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
LEGEND ,

Copy link to clipboard

Copied

Without any system info and possibly other technical details we can't really tell you much. If it worked before something must have changed. As a start consider reinstalling the program from your CC app.

Mylenium 

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Do you have the correct system requirements – which operating system version and you should have at least 16GB of RAM and plenty of spare disk capacity.

The Photography Plan which includes the latest version of Photoshop and Lightroom costs around $10 a month. How did you come to pay €900!

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines