• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

rangement hors ligne impossible

Community Beginner ,
May 25, 2022 May 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

J'ai besoin de ranger mes photos dans un dossier de mon ordinateur. Mais avec photoshop, je ne peux les ranger que sur le cloud. Comment puis-je faire pour les récupérer et les ranger dans le dossier de mon ordinateur?

TOPICS
Windows

Views

116

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Expert , May 25, 2022 May 25, 2022

@gegelerouge Please look in your Preferences under File Handling. How are your settings for Default File Location?

 

JainLemos_0-1653491530013.png

 

Votes

Translate

Translate
Adobe
Community Expert ,
May 25, 2022 May 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

@gegelerouge Please look in your Preferences under File Handling. How are your settings for Default File Location?

 

JainLemos_0-1653491530013.png

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
May 25, 2022 May 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Je vous remercie, cela a l'air de marcher mais en plus suivant le conseil d'Adobe, il faut masquez tous les calques dans le panneau Calques et réenregistrez. Même si cela marche, le masquage des calques, ce ne doit pas être une solution péréne !! Je vous remercie encore. Je vais pouvoir continuer !!

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
May 25, 2022 May 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Super!

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
May 25, 2022 May 25, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Comme j'avais d'autres bugs, notamment pour la création de panoramiques et de calques, je suis retourné à une version précédente. Je n'ai plus de problèmes. Il va falloir qu'Adobe améliore ses dernières versions. Il y a trop de bugs !!!

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines