Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Reembolso

New Here ,
Nov 01, 2021 Nov 01, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hola, 

Intente el programa pero no me servia en su totalidad, asi que decide desinstalarlo y quitar el tiempo de prueba, ahora me llega una notificacion que estan tratando cobrarme despues que cancele y todo. Por favor quitarme del sistema ya que no estoy interesado en usar los servicios, ni que me llegue un mensaje mas de que se me esta cobrando cuando claramente cancele, no se si hubo un error del lado de su sistema pero arreglar este inconveniente y eliminar mi cuenta del sistema de datos. A la vez, por favor enviarme un correo con el mismo asunto que ya se cancelo mi usuario.

Saludos, 

Sergi

TOPICS
macOS, Windows

Views

20

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Nov 01, 2021 Nov 01, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

For account issues go to https://helpx.adobe.com/contact.html and click on the chat icon in the lower right to work with an agent: 

JeffreyTranberry_0-1635808533914.png

Senior Product Manager - Customer Advocacy - Digital Imaging

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines