• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers

Se cierra Photoshop al usar la herramienta "rectángulo"

New Here ,
Aug 09, 2022 Aug 09, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hola Comunidad!

Les comento que hace varios días comencé a tener algunas fallas con el programa. la primera era que me decía "error al seleccionar la fuente" o algo así. Cuestión terminé viendo un blog que no era este con la solución *

El punto es que ahora el programa se me cierra al querer usar la herramienta "rectángulo", cuando termino de hacer la forma y suelto el cursor para que quede establecida la demensión de la forma en si, PUM! se cierra sin explicación alguna y no me deja avanzar. Saben qué podría ser?

Muchas gracias. 

* hice un video en mi canal de youtube donde resuelvo este problema. Tengo dudas si puedo compartir este link acá, pero en tal caso lo vuelvo a publicar escribiéndolo. https://www.youtube.com/watch?v=YtJV9TB04wM&t=92s 

TOPICS
macOS

Views

33

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Aug 10, 2022 Aug 10, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi @nicogomez sorry to hear this. 

Let's make sure we're in a default state and there are no stale settings somewhere: 

Restore your preferences using this manual method:  

https://helpx.adobe.com/photoshop/using/preferences.html#Manually 

Does it work correctly? 

If that doesn't solve it, you can quit Photoshop and put the Settings folder back. 

It may help if we could see your Photoshop System Info. Launch Photoshop, and select Help >System Info...and copy/paste the text in a reply.  

Thank you,

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines