Elements Organizer 2022 - Standort zuordnen nicht möglich, es wird keine Karte angezeigt

New Here ,
Oct 23, 2021 Oct 23, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hallo zusammen,

schon seit einiger Zeit (unter Organizer 2021) versuche ich nun schon vergebens, meinen Bildern Standorte hinzusufügen. In der Hoffnung, das Problem mit der neuen Version 2022 beseitigen zu können, habe ich heute den update durchgeführt. Leider ist die Karte nach wie vor schwarz auf schwarzen Grund und das System findet keine einzige Adresse.
Was mache ich falsch?

TOPICS
Organizer

Views

49

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Oct 23, 2021 Oct 23, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Black on black?  Are you using a dark display setting in your OS?  If yes, try turning it off.

Nancy O'Shea, Adobe Product User & Community Professional
Alt-Web Design & Publishing ~ Web : Print : Graphics : Media

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Oct 30, 2021 Oct 30, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hallo Nancy,

thanks for answering to my problem!

Unfortunately it is not an OS problem. Im neither able to assign any Location to a picture nor to display a map. Switching to the menue Location (Orte) I get only a black space where usaly the map should be displayed.

Gruß
    Matthias

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines