Copy link to clipboard
Copied
Ik heb een nieuwe PC-W11 en probeer mijn Photoshop Elements 2025 te installeren. Dat heb ik nu ondertussen al 10-tal keren geprobeerd, het lukt niet. De melding is: Installatie is mislukt. Er is een onbekende fout opgetreden.
Andere keer: Installatie opnieuw uitvoeren - Foutcode 24. Deze foutcode staat niet vermeld in de lijst met foutcodes van Adobe.
Heb me al suf gezocht, ook via Copilot, het lukt niet. Van uitvoeren als administrator, Antivirus of Firewall uitzetten, bekabelde verbinding via UTP, modem/router herstarten, ander installatiebestand, installatie via veilige modus, controleren systeemvereisten, updaten van windows-updates, schijfopruiming, alle programma's sluiten, pc opnieuw opstarten, andere adobe-installatieprocessen sluiten, alles van adobe sluiten, ...
Ik weet niet meer wat ik nog kan doen. Wie heeft hetzelfde meegemaakt? Wie weet raad? HELP!!
Ben blijven zoeken, dit keer via CoPilot. En heb het gevonden.
Ik heb me aangemeld onder een ander account en daar de installatie gedaan van Photoshop Elements. Gelukt, eindelijk werkt mijn Photoshop.
Copy link to clipboard
Copied
I suggest you contact Elements support. You can start a chat session by going to the Contact Adobe Support page. (https://helpx.adobe.com/contact.html?rghtup=autoOpen) Make sure you are signed into your Adobe account and try typing Agent when the chat window opens. (If you use my link, the chat window should open automatically.) With your permission, support can take control of your computer and figure out the installation problem. I believe Support in Europe is only open during regular business hours.
Copy link to clipboard
Copied
Ben blijven zoeken, dit keer via CoPilot. En heb het gevonden.
Ik heb me aangemeld onder een ander account en daar de installatie gedaan van Photoshop Elements. Gelukt, eindelijk werkt mijn Photoshop.
Find more inspiration, events, and resources on the new Adobe Community
Explore Now