• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Photoshop Element 2021

New Here ,
Oct 10, 2020 Oct 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Je viens de passer sur PSE 2021 et l'organisateur de fonctionne pas bien. Il s'ouvre mais la barre de menu est inexploitable car les contenus ne déroulent pas y compris les menus Créer et Partager. Pour l'arrêter je suis obligé de passer par le Gestionnaire des tâches. J'ai tenté un diaporama ça ne fonctionne pas. De plus les touches de fonction dans camera raw sont dispersés dans les angles et non regroupées. Est-ce qu'il y a des solutions à ces anomalies? Je suis sous W10 dernière version.

J'ai gardé PSE 2020 en place au cas où il n'y aurait pas de solution.

Merci d'avance

TOPICS
Windows

Views

219

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Oct 10, 2020 Oct 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi

Since your question is about Photoshop Elements, I have moved this from the Photoshop forum where you posted.

~ Jane

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Oct 10, 2020 Oct 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Please post a screenshot of the problem.

 

With respect to the slideshow problem, do you have two GPUs on your computer?  If so, try disabling one of them.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Oct 10, 2020 Oct 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

La capture d"écran ne vous apportera rien. Vous verriez une image des photos chargées dans l'Organiseur. Le problème c'est que lorsque je veux ouvrir par exemple le menu "Fichier" il ne se passe rien ça ne déroule pas. C'est la même chose pour tous les autres.

Quant au GPU je n'en ai qu'un.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines