Copy link to clipboard
Copied
I had my desktop PC fail completely and don't have access to it now. I tried to re-install my PSE 14 (I have CD and serial number) on new PC. I got the <too many activations> error message. So I uninstalled it on another device that I could access but this made no difference. So research now tells me I should have "deactivated" it, not un-installed it! So how do I get Adobe to now realise that I do in fact only one copy of PSE 14 running so that I can install on my new PC?
Copy link to clipboard
Copied
Ik heb dezelfde vraag. Ik heb photoshop en premiĆØre elements 2020 ruim 2 jaar geleden aangeschaft. Mijn desktop-pc is gecrasht en nu ik photoshop 2020 wil installeren op mijn nieuwe desktop-pc, en mijn licentienummers invul, krijg ik als antwoord dat mijn licentie gebruikt wordt op een andere computer. Dit is onmogelijk, die computer is stuk en vernietigd. Deactiveren werkt niet. Help alsjeblieft, ik heb over het probleem gebeld, maar mij wordt gezegd dat ik een nieuwe versie moet kopen. Ik heb betaald voor de 2020 versie en wil geen nieuwe versie, maar een goed werkende installatie.
Copy link to clipboard
Copied
Thank you. This has now been resolved by Adobe support by re-activaing my serial number.