• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Elements 2018 blijft foutmelding geven

New Here ,
Mar 24, 2020 Mar 24, 2020

Copy link to clipboard

Copied

 

Problem solved . 

 

Hoi,

 

Hopelijk kan iemand mij hier helpen, beetje mijn laatste optie... ik heb Elements 2018 gekocht (al bijna 2 jaar geleden) om als hobbyfotograaf mijn privé foto's te kunnen bewerken. Als ik een foto bewerk en op wil slaan krijg ik de melding "kon de opdracht Opslaan als niet uitvoeren omdat er onvoldoende geheugen (RAM) is".

Heb al iemand mee laten kijken die verstand heeft van computers maar krijgen dit probleem helaas niet verholpen. Er is meer dan voldoende RAM dus daar ligt het niet aan. Adobe krijg ik zelf helaas geen oplossing van. Iemand nog enig idee waar dit aan kan liggen? Programma staat op een Asus laptop. 

Wellicht dat Elements 2020 wel zou werken (aanschaf of upgrade),  maar durf deze niet aan te schaffen voor het geval deze ook niet gaat werken en ik nogmaals geld weg gooi...

 

Wie kan mij helpen???

 

Bedankt, groeten Suzan.  

TOPICS
Problem or error

Views

105

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 24, 2020 Mar 24, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

received_470232823495651.jpeg

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines