• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

impossible d'activer le numero de serie sur mac mojave

New Here ,
Nov 26, 2019 Nov 26, 2019

Copy link to clipboard

Copied

bonjour à tous 

 j'ai installé PSE 2020 sur mon imac sous mojave pres avoir achete la cmise à jour de ma version 2019 sur le site web d'Adobe et telechargé le logiciel 

quand je veux activer le logiciel avec le n° de serie fourni par Adobe , je ne peux tout simplement pas saisir ce numero , à part les 4 premiers chiffres des que je tape le 5 eme plus rien n'apparairt et un message d'erreur (sur fond rouge  dit que c'est peut etre un n° d'echange 

 j'essaie donc comme propose par le chat de faire un copie colle mais rien ne se colle et je suis coincee ! je n'arrive pas à joindre le support plus d'1/2H sans reponse et du coup je ne peux me servir du logiciel !

 qui aurait la solution pour moi merci d'avance 

Dany BECDELIEVRE
TOPICS
Download and install

Views

303

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Nov 26, 2019 Nov 26, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 27, 2019 Nov 27, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hello Jeff 

It began very well ! i could write the serial number but aftyer its answer now the nuserial number is revoked , once i'm sure of this number  it's on my adobe account  ! i don't understa nd ! 

thanks for your help !

friendly 

Dany BECDELIEVRE

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Advocate ,
Nov 27, 2019 Nov 27, 2019

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines