• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

License upgrade in 2021, with different versions of Premiere and Photoshop ?

New Here ,
Nov 13, 2020 Nov 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

FR: Bonjour, j'aimerais savoir si je peux faire une mise à jour d' Adobe Elements 2021 (Photoshop & Premiere) alors que j'ai un Photoshop version 11 (2012) et une Premiere version 15 (2017)?

Mon compte Adobe a les ID de mes produits. Merci pour votre aide.

 

US:  Bonjour, j'aimerais savoir si je peux faire une mise à jour vers Adobe Elements 2021 (Photoshop & Premiere) alors que j'ai une version 11 de Photoshop (2012) et une version Premiere 15 (2017)?

Mon compte Adobe a l'ID de mes  produits. Merci de votre aide.

TOPICS
Download and install

Views

153

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 13, 2020 Nov 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Sorry my google Chrome translate my "US" text before that i have posted.

 

US : Hello, I'd like to know if I can do an update to Adobe Elements 2021 (Photoshop & Premiere) when I have a Photoshop version 11 (2012) and a Premiere version 15 (2017)?

My Adobe account have the ID of my products. Thank you for your help.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Nov 13, 2020 Nov 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Each version of Elements is an independent program that can coexist on your computer.  Prior users of any version of Elements are entitled to a discount on the price.  I'm not exactly sure how Adobe figures out whether you are entitled to the discount.  They may simply search your registered product history.  I also don't know how that will work if you purchase the Photoshop/Premiere Elements bundle when you have purchased unbundled (and different) versions in the past.  I suggest that you go through the purchase process and request the upgrade discount version for the bundle and see what price you are given before you hit the payment button.

You might also want to shop around for online retailers.  At this time of year, they often give holiday sales prices as good as, or better than, the Adobe upgrade discount.

 

(And don't worry about translating your posts.  The forum has a decent translator.  And one of our prominent members is French.)

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 13, 2020 Nov 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Merci pour ton retour,

Les réductions sont fréquentes sur la page d'acceuille des logiciels. De cette page j'ai la possibilité de faire mes mises à jours. 

le problème est que "premiere elements 15" me propose soit le pack "Premiere + Photoshop 2021" (option A) soit le Pack "Premiere 2021" (option B). Mais cette avec mise à jour j'ai peur qu'il ne détecte pas de Photosho 15 car j'ai la version 11. Et qu'il me dit, après achat de l'option A, que je ne peut pas installer le photoshop 2021 car je n'ai pas de Photoshop 15.

 

Avec le site, je peux faire toutes les mises à jour ce que je souhaite étant membre de Adobe.

 

Mais j'ai pas envie de payer 45$  un logiciel informatique (Photoshop) qui ne s'installe pas, Ce qui me fait le plus peur c'est qu'il n'y a pas de support adobe ou de ligne téléphonique pour expliquer la situation en cas de problème pour régler le conflit.

Enfin je n'ai pas vu d'adresse mail ou de numéros de téléphones depuis les sites français et facebook ne marche pas pour interagir.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Nov 13, 2020 Nov 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Try contacting support by going to the Adobe.com website and click on the blue Nous contacter button under the Support menu:

 

Ashampoo_Snap_2020.11.13_17h51m32s_003_.png

Let us know if you don't get any answers.  I am asking @MichelBParis to look into this thread and see if he has some different advice regarding Adobe's support in France.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Nov 14, 2020 Nov 14, 2020

Copy link to clipboard

Copied

J'ai déjà lu des questions similaires dans le forum de Premiere Elements.

https://community.adobe.com/t5/premiere-elements/bd-p/premiere-elements?page=1&sort=latest_replies&f...

Si mes souvenirs sont exacts, il n'est pas possible d'avoir un prix 'de mise à jour' si les versions de Premiere sont différentes. Ce qu'il faut retenir à mon avis est que en fonction des différentes périodes de l'année, les principaux vendeurs en ligne offrent des prix plus avantageux que les prix 'de mise à jour' par Adobe ; et même Adobe le fait aussi. Je vous conseille d'installer la version 'd'essai' gratuite pour 30 jours et de surveiller les promotions de fin d'année. Si comme je le pense, vous trouvez mieux à cette époque, profitez-en, vous n'aurez rien à réinstaller, seulement à entrer le code de licence. Adobe n'offre pas la version en coffret, seulement en téléchargement.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 14, 2020 Nov 14, 2020

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Merci pour toutes vos réponses.

Je vais attendre les black friday pour voir qui fait au meilleur prix les pack (Premiere + Photoshop) 2021 à l'achat.

Bonne journée 🙂

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines