Blocco di photoshop mentre ci sto lavorando e non mi fa salvare i file per blocco del programma.

New Here ,
Jan 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

CIao a tutti, non so se è la versione 2021, ma quando lavoro su photoshop, ad un certo punto si blocca e se provo a salvare mi dice che c'è un errore del programma. L'unico modo per uscirne è ricominciare dall'ultimo salvataggio.
Perdo ore e ore a fare lavori e poi mi si inchioda.

Qualcuno può aiutarmi?

TOPICS
Problem or error

Views

13

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Blocco di photoshop mentre ci sto lavorando e non mi fa salvare i file per blocco del programma.

New Here ,
Jan 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

CIao a tutti, non so se è la versione 2021, ma quando lavoro su photoshop, ad un certo punto si blocca e se provo a salvare mi dice che c'è un errore del programma. L'unico modo per uscirne è ricominciare dall'ultimo salvataggio.
Perdo ore e ore a fare lavori e poi mi si inchioda.

Qualcuno può aiutarmi?

TOPICS
Problem or error

Views

14

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Jan 04, 2021 0
Adobe Community Professional ,
Jan 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

The only tip I can give is if you're doing mission-critical work that absolutely needs to be reliable, *never* use a version that's been just released because despite the oodles of testing being done, there's always something that slips through the cracks. Always keep a version or two back of Photoshop installed for this purpose. More information:

https://helpx.adobe.com/download-install/using/install-previous-version.html

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jan 04, 2021 0