falha

New Here ,
Mar 11, 2021 Mar 11, 2021

Copy link to clipboard

Copied

olá, agora apos a ultima atualização, meu photoshop nao está funcionando normalmente. Meu ctrl+j faz com que a imagem trave e o PS feche.

Me ajudem

TOPICS
Problem or error

Views

44

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Beginner ,
Mar 11, 2021 Mar 11, 2021

Copy link to clipboard

Copied

I was just reading this request for help out of curiosity, and I noticed that the Translation function does not work for this question (even though it appears to be written in correct, standard Portuguese).  Because so much of the community is English-speaking, i thought it might help to offer a translation.  Here it is:  "Error.  Hi, now after the latest update, my photoshop is not working normally.  Using ctrl+j makes the image close and PS shut down." 

Oi William: Desculpas que não sei a solução de seu problema, mas espero que oferecer a translação va ajudar voce em receber uma resposta.  Uma coisa mas: normalmente ajuda muito proveer informação sobre o tipo de computador e o sistema de orperação (per esemplo Windows 10.0.0 o Mac 10.14.6).  Boa sorte!

translate

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines