fotoshop installeren op tweede PC

New Here ,
Dec 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hoi

Ondanks uw instructies is het helaas niet gelukt om de photoshop versie 22.1 te installeren op mijn tweede pc.

In de Creative Cloud op mijn tweed PC zijn vele zichtbare apps en voor Photoshop twee Apps die al geïnstalleerd zijn op mijn tweede PC namelijk:

• Photoshop cc (versie 19.9) en
  • Photoshop cc (2015.5) versie 17.0.1

Helaas wordt Photoshop versie 22.1 niet getoond en kan ik derhalve dan ook niet installeren op mijn tweede pc.

Gaarne nadere instructies om het mogelijk te maken dat ik Photoshop versie 22.1 kan installeren.

Opmerking

Nieuwe pc waarop de versie 22.1 goed functioneert heeft een 64 bits Windows-systeem.

De tweede pc heeft een 32 Bits Windows 10 systeem

Bij voorbaat dank,

Wim Simons.

TOPICS
Download and install, Problem or error

Views

16

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

fotoshop installeren op tweede PC

New Here ,
Dec 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hoi

Ondanks uw instructies is het helaas niet gelukt om de photoshop versie 22.1 te installeren op mijn tweede pc.

In de Creative Cloud op mijn tweed PC zijn vele zichtbare apps en voor Photoshop twee Apps die al geïnstalleerd zijn op mijn tweede PC namelijk:

• Photoshop cc (versie 19.9) en
  • Photoshop cc (2015.5) versie 17.0.1

Helaas wordt Photoshop versie 22.1 niet getoond en kan ik derhalve dan ook niet installeren op mijn tweede pc.

Gaarne nadere instructies om het mogelijk te maken dat ik Photoshop versie 22.1 kan installeren.

Opmerking

Nieuwe pc waarop de versie 22.1 goed functioneert heeft een 64 bits Windows-systeem.

De tweede pc heeft een 32 Bits Windows 10 systeem

Bij voorbaat dank,

Wim Simons.

TOPICS
Download and install, Problem or error

Views

17

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Dec 08, 2020 0

Have something to add?