Geen letters meer in RAW

New Here ,
Dec 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Foto 08-12-2020 om 08.52.jpgSinds ik Big Sur op mijn Mac heb geinstalleerd zie ik bij de CR3 bestanden geen witte letters meer in het bewerkingsvenster van Photoshop. Nu weet ik wel (ongeveer) wat welke slider doet, maar het is wel onhandig. Iemand een oplossing?

TOPICS
Mac, Performance, Problem or error

Views

21

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Geen letters meer in RAW

New Here ,
Dec 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Foto 08-12-2020 om 08.52.jpgSinds ik Big Sur op mijn Mac heb geinstalleerd zie ik bij de CR3 bestanden geen witte letters meer in het bewerkingsvenster van Photoshop. Nu weet ik wel (ongeveer) wat welke slider doet, maar het is wel onhandig. Iemand een oplossing?

TOPICS
Mac, Performance, Problem or error

Views

22

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Dec 08, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Dec 08, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi

Neither Photoshop versions 2019 and ACR version 11.4 have been tested on Big Sur, you should update to the most recent version via the Creative Cloud app

https://helpx.adobe.com/ie/download-install/kb/macos-big-sur.html

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Dec 08, 2020 1