Grünes Bild

New Here ,
Jun 09, 2021 Jun 09, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hallo in die Runde.

Seit einer Woche funktioniert bei mir Photoshop nicht mehr.

Egal von wo ich die Bilder in Photoshop exportiere, es erscheint immer ein grüner Bildschirm und mein Bild ist weg. Zwar kann ich es im Navigator sehen aber nicht auf der Benutzeroberfläche um es zu bearbeiten.

Ich habe Photoshop aktualisiert, deinstalliert und erneut installiert, den Rechner neu gestartet, ect. Aber nichts hat sich geändert. 

Hat jemand Hilfe für mich, was da los ist und was ich machen kann?

Danke im Voraus.

Julie

TOPICS
Bug, Import and export, Mac, Problem or error

Views

458

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,

Copy link to clipboard

Copied

For the first step try to turn off »Use Graphics Processor« in the Performance Preferences (Photoshop > Preferences > Performance > Graphic Processor Settings). 

Then restarting Photoshop and check. 

In the next step I would try to reset the Photoshop preferences: Preferences in Photoshop (adobe.com) . 

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,

Copy link to clipboard

Copied

Hi

Go to Edit > Preferences > Technology Previews and put a check mark in Disable Native Canvas, restart Photoshop to see if it helps

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines
New Here ,

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Thanks. It worked.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
community guidelines