Highlighted

installazione photoshop ultima versione

New Here ,
Feb 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

IMG_6673.jpgbuongiorno, ho installato la ultima versione di PS in abbonamento,  ma l'interfaccia risulta sempre alterata in quanto non si visualizzano i comandi della toolbar, che pure sono presenti e selezionabili passando con il puntatore del mouse sulla barra. ho eseguito anche il comando modifica e recupera elementi, ma senza risultato. cos'altro posso fare? Grazie

Topics

Problem or error

Views

169

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

installazione photoshop ultima versione

New Here ,
Feb 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

IMG_6673.jpgbuongiorno, ho installato la ultima versione di PS in abbonamento,  ma l'interfaccia risulta sempre alterata in quanto non si visualizzano i comandi della toolbar, che pure sono presenti e selezionabili passando con il puntatore del mouse sulla barra. ho eseguito anche il comando modifica e recupera elementi, ma senza risultato. cos'altro posso fare? Grazie

Topics

Problem or error

Views

170

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Adobe Employee ,
Feb 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi there,

We're really sorry for all the trouble. Could you please reset Photoshop preferences back to defaults and check if that helps to resolve this issue.

Check out the following article for the steps: https://helpx.adobe.com/in/photoshop/using/preferences.html#AdjustpreferencesinPhotoshop

Thanks,

Mohit

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
JJMack LATEST
Most Valuable Participant ,
Feb 20, 2020

Copy link to clipboard

Copied

You should capture your screen not post a picture of it. Are you using a Mac or PC and what OS version is installed on your machine.

JJMack

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...