Highlighted

NO PUEDO CONSEGUIR MI ADOBE ID

New Here ,
Aug 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Qué tal, tengo un problema, contrate a una persona para que me hiciera la publicidad de mi negocio y me solicito adquirir Photoshop, compre con mi tarjeta de credito el programa en la vigencia anual, pero en dias pasados renuncio  y  no me dejo el dato del ADOBE ID, NI  LA CONTRASEÑA por lo que no puedo ingresar. Me pueden ayudar por favor.  De antemano gracias. 

TOPICS
FAQ, How to, Problem or error

Views

27

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

NO PUEDO CONSEGUIR MI ADOBE ID

New Here ,
Aug 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Qué tal, tengo un problema, contrate a una persona para que me hiciera la publicidad de mi negocio y me solicito adquirir Photoshop, compre con mi tarjeta de credito el programa en la vigencia anual, pero en dias pasados renuncio  y  no me dejo el dato del ADOBE ID, NI  LA CONTRASEÑA por lo que no puedo ingresar. Me pueden ayudar por favor.  De antemano gracias. 

TOPICS
FAQ, How to, Problem or error

Views

28

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Aug 19, 2020 1
jane-e LATEST
Adobe Community Professional ,
Aug 19, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Hi

This is a user-to-user forum with volunteers and we do not work for Adobe. Contact Adobe Customer Care:
https://helpx.adobe.com/contact.html
Click the chat icon in the lower right and type "agent".

If a scammer PMs you, click the report button and do not respond.

~ Jane

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Aug 19, 2020 0