• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Nouveau problème avec Photoshop 22.3.1 . Recadrage

Explorer ,
Apr 13, 2021 Apr 13, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

 

Avec la 22.3 j'avais le message  Could not complete your request because of a program error

Avec 22.3.1 je n'ai plus ce souci mais désormais  le logiciel se bloque totalement dès que je tente un recadrage. Visiblement la seule fonction qui pose problème.

 

Certes, j'ai une vieille carte graphique mais dans creative cloud, il est bien indiqué que mon pc est compatible !!!

Views

298

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe
Adobe Employee ,
Apr 13, 2021 Apr 13, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hi,

 

We're sorry about the trouble with Photoshop. Would you mind telling us which operating system are you working on?

 

You can try disabling the option to Use Graphics Processor from Photoshop by going to Preferences, then Performance. Once done, quit & relaunch Photoshop to check if that helps. If it does, please check out: https://helpx.adobe.com/photoshop/kb/troubleshoot-gpu-graphics-card.html

 

Let us know if it helps!

Regards,

Nikunj

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Explorer ,
Apr 13, 2021 Apr 13, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Ma configuration: 

 

Intel(R) Core(TM) i5-3450 CPU @ 3.10GHz 3.10 GHz et 8 go de mémoire vive

Vieille carte graphique Geforce gtx 550 Ti

 

L'utilsation du processeur graphique est déja désactivée sans que cela ne résolve le souci.

 

La version 22.2 fonctionne parfaitement. J'y retourne en attendant une solution prochaine. Je sais que je devrais changer de carte graphique mais c'est impossible en ce moment et la pénurie de stock 😞

 

Je ne pense pas qu'il y ait de réelle solution pour moi, sauf rendre à nouveau photoshop compatible avec le vieux matériel. Je tenais juste à signaler le souci.

 

Merci

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines