Highlighted

PAGAMENTO

New Here ,
Oct 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

MEU CARTÃO DE CRÉDITO ESTA BLOQUEADO POR PROBLEMAS DE TENTATIVA DE CLONAGEM! COMO POSSO EFETUAR ESTE PAGAMENTO POR OUTRO MEIO SEM SER POR CARTÃO DE CRÉDITO? GOSTARIA DE FAZER O PGTO POR BOLETO! QUAIS AS POSSIBILIDADES?

TOPICS
Feature request, Performance

Views

65

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

PAGAMENTO

New Here ,
Oct 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

MEU CARTÃO DE CRÉDITO ESTA BLOQUEADO POR PROBLEMAS DE TENTATIVA DE CLONAGEM! COMO POSSO EFETUAR ESTE PAGAMENTO POR OUTRO MEIO SEM SER POR CARTÃO DE CRÉDITO? GOSTARIA DE FAZER O PGTO POR BOLETO! QUAIS AS POSSIBILIDADES?

TOPICS
Feature request, Performance

Views

66

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Oct 10, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Oct 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

You must contact Adobe regarding your payment options.  This user-to-user forum cannot help you with that.

1. With a browser that accepts cookies and does not have script blockers, please log-in to your account portal below.

https://account.adobe.com/plans
2. Scroll down to Contact Adobe on the same page.
3. Click the chat icon. Online chat is available in English 24/7.
4. In the chat box, type AGENT followed by enter key and wait for a human.
5. Alternately, phone customer service M-F during normal business hours.
https://www.adobe.com/about-adobe/contact.html

Nancy O'Shea, ACP
Alt-Web.com

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 10, 2020 0
New Here ,
Oct 12, 2020

Copy link to clipboard

Copied

A ÚNICA ALTERNATIVA SERIA PAGAR VIA PAY PAL, MAS ELA TAMBÉM EXIGE O MEU CARTÃO DE CRÉDITO QUE ESTA BLOQUEADO, QUAL SERIA A OUTRA OPÇÃO PARA EU PAGAR MINHHA MENSALIDADE ATÉ QUE O PROCESSO DE DESBLOQUEIO SEJA EFETUADO?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 12, 2020 0
Oct 10, 2020

Copy link to clipboard

Copied

"My credit card is blocked by cloning attempt issues."

In addition to what Nancy said, contact your credit card company to get your card unblocked or to get a new card.

~ Jane

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 10, 2020 0
New Here ,
Oct 12, 2020

Copy link to clipboard

Copied

DESBLOQUEAR CARTÃO QUE ESTA COM TENTATIVA DE CLONAGEM E COM USO A SER RESTITUIDO DEMORA APROXIMADAMENTE 3 A 4 MESES E EU GOSTARIA DE PAGAR ESTA MENSALIDADE UTILIZANDO OUTROS MEIOS QUE NÃO SEJA CARTÃO DE CRÉDITO!

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 12, 2020 0
Oct 12, 2020

Copy link to clipboard

Copied

This is a user forum and we do not work for Adobe. We cannot help with billing. Contact Adobe as per Nancy's instructions, and do not respond to scammers who may PM you.

Are you aware that typing in all caps is considered rude? It's best to use proper case.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 12, 2020 0
New Here ,
Oct 12, 2020

Copy link to clipboard

Copied

VC ESTA CIENTE QUE PESSOAS COM DEFICIENCIA VISUAL ESCREVEM EM MAIÚSCULAS POR NECESSIDADE E NÃO APENAS POR PADRÃO? SE O SISTEMA ESTIVESSE FUNCIONANDO EU NÃO ESTARIA AQUI PEDINDO PARA COMUNICAR COM ALGUÉM QUE PUDESSE ME DIRECIONAR ATÉ ALGUÉM QUE SOUBESSE E ME AJUDARIA!

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 12, 2020 0