Highlighted

Photoshop formule 11,99

New Here ,
Sep 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, voulant commençait à faire du dessin, je voudrai savoir si la formule proposé sur le site a 11,99 euros permet d'avoir accès à Photoshop. 
Car ne je comprends pas comment Photoshop pourrait être à 24,99, alors que l'autre formule a 11,99 contient plus de chose.

Je vous remercie d'avance bonne soirée à tout le monde 

TOPICS
Download and install

Views

50

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Photoshop formule 11,99

New Here ,
Sep 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, voulant commençait à faire du dessin, je voudrai savoir si la formule proposé sur le site a 11,99 euros permet d'avoir accès à Photoshop. 
Car ne je comprends pas comment Photoshop pourrait être à 24,99, alors que l'autre formule a 11,99 contient plus de chose.

Je vous remercie d'avance bonne soirée à tout le monde 

TOPICS
Download and install

Views

51

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Sep 21, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Sep 21, 2020

Copy link to clipboard

Copied

The Photography plan is a good bundle price and offers the same version of Photoshop as the more expensive single app purchase. The online storage allowance varies.
Please note that the photography plan is a 12 month plan paid monthly - so requires a 12 month commitment.

Dave

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 21, 2020 0
New Here ,
Sep 22, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Tout d'abord merci d'avoir pris le temps de répondre.

Donc si je comprends bien, cette version à 11,99 possède bien la version de Photoshop ? Cependant je serais obligé de m'abonner 1 ans ? Si j'ai bien compris. Encore merci 

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 22, 2020 0