Photoshop Liquify tool do not accepts the edits

New Here ,
Mar 04, 2021 Mar 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hallo zusammen,

ich habe Probleme mit dem Verflüssigen-Werkzeug. Das Programm läuft stabil, akzeptiert aber das Bestätigen durch Klick auf Okay nicht. Im Endeffekt führe ich meine Verflüssigungen durch. Wenn ich fertig bin, will ich es sie auf das Bild anwenden und drücke auf Okay. Jedoch passiert nichts. Das Programm ist weiter normal nutzbar. Nur die Bestätigung klappt nicht.

Die Ausgangsdatei ist etwas größer als üblig. Die Rechnerperformance ist aber super.

Woran kann das liegen?

VG

TOPICS
Problem or error, Windows

Views

32

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 04, 2021 Mar 04, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi there,

Sorry that your Photoshop Liquify tool is not working correctly as it does not accepts your edits in the confirmation screen. 

Which version of Photoshop are you using and on which OS?

What have you done for trouble-shooting so far? 

Restoring Preferences after making sure all customized presets like Actions, Patterns, Brushes etc. have been saved might be a good starting point:

https://helpx.adobe.com/photoshop/kb/basic-trouble-shooting-steps.html

If that does not help,  does turning off »Use Graphics Processor« in the Performance Preferences (Photoshop > Preferences > Performance > Graphic Processor Settings) and restarting Photoshop have any bearing on the issue?

Thanks,

Akash

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines