Highlighted

versie 2021 van photoshop werkt niet

New Here ,
Oct 29, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Gisteren was daar ineens versie 2021 van photoshop op mijn laptot. Versie 2020 werkte ineens niet meer.

Echter, na het openen van versie 2021, wanneer ik een foto wil uploaden, krijg ik een foutmelding : "kan uw verzoek niet uitvoeren vanwege een programma fout. Daarna kan ik het programma niet eens meer afsluiten en moet dit doen via traakbeheer. Heb de versie opnieuw geinstalleerd maar krijg steeds dezelfde melding. Enige idee wat er aan de hand is? De chat met Adobe werkt ook niet....... Dank voor een reactie dat helpt deze kwestie op te lossen

TOPICS
Activation, Installation, New user

Views

84

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

versie 2021 van photoshop werkt niet

New Here ,
Oct 29, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Gisteren was daar ineens versie 2021 van photoshop op mijn laptot. Versie 2020 werkte ineens niet meer.

Echter, na het openen van versie 2021, wanneer ik een foto wil uploaden, krijg ik een foutmelding : "kan uw verzoek niet uitvoeren vanwege een programma fout. Daarna kan ik het programma niet eens meer afsluiten en moet dit doen via traakbeheer. Heb de versie opnieuw geinstalleerd maar krijg steeds dezelfde melding. Enige idee wat er aan de hand is? De chat met Adobe werkt ook niet....... Dank voor een reactie dat helpt deze kwestie op te lossen

TOPICS
Activation, Installation, New user

Views

85

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Oct 29, 2020 1
New Here ,
Nov 13, 2020

Copy link to clipboard

Copied

heb hetzelfde probleem

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 13, 2020 0
New Here ,
Nov 15, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Ik heb hetzelfde probleem.. Is er al een oplossing gekomen?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 15, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Nov 15, 2020

Copy link to clipboard

Copied

This is a known error in the new version. 

https://helpx.adobe.com/photoshop/kb/known-issues.html#ProgramErroropeningfiles

Adobe is working to solve the errors.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Nov 15, 2020 1