Highlighted

Hallo ik krijg telkens een pop up op het scherm. error code 3 (subcode 2) Wie weet raad

New Here ,
Oct 05, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hallo ik krijg telkens een pop up op het scherm. error code 3 (subcode 2) Met een doorverwijzing naar nvida.com Wie weet raad

Ik denk dat het probleem is opgelost. 1 bestand met de installatie stond er twee keer in heb er één verwijderd. Nu lijkt het oké te zijn. Dank voor het mee denken!

Views

28

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Hallo ik krijg telkens een pop up op het scherm. error code 3 (subcode 2) Wie weet raad

New Here ,
Oct 05, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hallo ik krijg telkens een pop up op het scherm. error code 3 (subcode 2) Met een doorverwijzing naar nvida.com Wie weet raad

Ik denk dat het probleem is opgelost. 1 bestand met de installatie stond er twee keer in heb er één verwijderd. Nu lijkt het oké te zijn. Dank voor het mee denken!

Views

29

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Oct 05, 2019 0
Adobe Community Professional ,
Oct 05, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Try updating or rolling back your graphics driver directly from the video card manufacturer’s site.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 05, 2019 1
Adobe Community Professional ,
Oct 06, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Welke videokaart heb je in je systeem zitten?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 06, 2019 1
New Here ,
Oct 06, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 06, 2019 0