• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
2

Color problem / Problème de couleur

Community Beginner ,
Jun 17, 2023 Jun 17, 2023

Copy link to clipboard

Copied

Hello everyone, I have a problem.
In fact, when I'm on Premiere Pro, and I want to do my calibration, the color change is not displayed, even after exporting I have no color change.
However, when I open the same project on another PC, I see the colors that I modified blindly with my PC.

Thank you very much for your help, as this is becoming more and more problematic. Have a nice evening.

In French : 

Bonjour à tous, j'ai un problème.
Enfaite quand je suis sur première pro, et que je veux faire mon étalonnage, le changement de couleur ne s'affiche pas, même après avoir fait l'exportation je n'ai aucune modification de couleur.
Mais pourtant, quand j'ouvre ce même projet sur un autre pc, je vois les couleurs que j'ai modifier à l'aveugle avec mon pc

Merci beaucoup de votre aide car ça devient de plus en plus problèmatique, bonne soirée à vous.

[personal info deleted by mod]

Bug Unresolved
TOPICS
Color , Export

Views

134

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
1 Comment
LEGEND ,
Jun 17, 2023 Jun 17, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

That sounds like the Program monitor control "Mute all effects" is active. Check your Program monitor controls at the bottom of that panel.

Votes

Translate

Translate

Report

Report