• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
1

Error del codificador al exportar

New Here ,
Jan 19, 2023 Jan 19, 2023

Copy link to clipboard

Copied

A la hora de exportar un vídeo no me deja seleccionar la ubicación donde exportarlo, con lo cual al darle a "exportar" o "enviar a Media Encoder" me salta el error que dice: "Error del codificador. La ruta de destino Archivo de medios no es válida. No se puede crear el archivo de salida."error.JPG

No consigo solucionar el problema.

Un saludo,

Ane

TOPICS
Error or problem , Export

Views

147

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Employee , Mar 26, 2024 Mar 26, 2024

Hello @Aneoocc,

This bug was fixed in a previous version. Thank you for filing your bug report. Fixed!

 

Cheers,
Kevin

Votes

Translate

Translate
Community Beginner ,
Jan 21, 2023 Jan 21, 2023

Copy link to clipboard

Copied

verifique o caminho do arquivo, não pode ter caracteres especiais ou acentos, algo assim, sou brasileiro no meu caso o problema era a palavra VÍDEO com acento e o programa aceita apenas palavras nativas em inglês, no caso VIDEO sem acento, que também serve para ç Ç ou outros caracteres quaisquer. Espero que resolva, abraço.

Atenciosamente

Tozo 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 26, 2024 Mar 26, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hello @Aneoocc,

This bug was fixed in a previous version. Thank you for filing your bug report. Fixed!

 

Cheers,
Kevin

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines