• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
1

Soucis de position des clips vidéos/images

New Here ,
Nov 28, 2022 Nov 28, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

 

Ce bug m'est déjà arrivé à plusieurs reprise, mais pas encore sur des projets très gros (inférieur à 10 clips), lorsque c'est le cas, ce n'est pas trop ennuyeux, et le soucis se règle relativement vite.

Et non, ce n'est pas le cas pour ce dernier projet, plus de 150 clips...

Le problème?
Depuis le passage à la version 23 d'Adobe Premiere Pro, parfois lorsque je lance mon projet, j'apperçois que presque tout mes clips sont invisible, écran totalement noir, et pourtant bien présent.
En vérifiant les "options d'effet", dans "position" au lieux d'avoir les nombres basique (dépend de la résolution de la séquences), il y a "0,0" et "32767,0". Ainsi que le "point d'ancrage" qui se trouve en "0,0" et "750,0"...

Je pourrais simplement réinitialisé, sauf que certain clips sont placé à des endroits spécifique, et d'autre ont des déplacements avec Keyframe...

 

NB : 8h de boulot dans le vide au passage... 

TOPICS
Crash , Error or problem

Views

157

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Pinned Reply

Adobe Employee , Nov 28, 2022 Nov 28, 2022

Sorry, Poppi. 

The developer team will request more info about your system and media. You can use the following template: How do I write a bug report?

 

I hope the team addresses your issue soon.

 

Thanks,
Kevin

Votes

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Nov 28, 2022 Nov 28, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Sorry, Poppi. 

The developer team will request more info about your system and media. You can use the following template: How do I write a bug report?

 

I hope the team addresses your issue soon.

 

Thanks,
Kevin

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Mar 19, 2024 Mar 19, 2024

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hello @Poppi_YT ,

Thanks for the message. Are you still having this issue? The team will need more info from you to reproduce the bug. Can you provide the information required here? How do I write a bug report?

 

I'll move your post to the Discussions board while we await your information.

 

Thanks,


Kevin

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines