• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers

Ajuda Urgente! Erro Premiere

New Here ,
Nov 18, 2022 Nov 18, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Olá! Estou passando por uma situação bem chata, que é a seguinte.

Por 4x já me aconteceu isso.

Eu crio o projeto, faço a edição e por fim salvo.

No dia seguinte, volto para mexer no projeto, ao abrir.. aparece a seguinte msg:

"Este projeto foi salvo em uma versão mais antiga do Adobe Premiere Pro e deve ser convertido. O arquivo de projeto original não será alterado."

Até então tudo certo, mas ao clicar em OK, para poder abrir o projeto, minha time line aparece tudo ok, mas as imagens dos vídeos, todas ficam corrompidas e apresenta uma tela verde.

Inclsuive irei incluir aqui a imagem do que está acontecendo.

Preciso de uma solução urgente!

No aguardo.. e muito obrigado.IMG_5228.jpg

TOPICS
Crash , Editing , Error or problem

Views

213

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Nov 24, 2022 Nov 24, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hey Albert,

Sorry for the poor experience. Could you let us know which version of Premiere Pro you're working on? Here's how to check. Please share your system specifications (OS, OS version, CPU, GPU, RAM). For testing purposes, could you go to Premiere Pro > Project > General and switch the renderer to Mercury Playback Engine Software Only, and let us know if you still see the issue?

Thanks,

Ishan

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines