• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Creation d'un mosaîque en stop motion

New Here ,
Mar 12, 2022 Mar 12, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour je réalise un clip en stop motion. j'ai déjà fait un montage avec un personnage et je dois repeter ce montage autant de fois que j'ai de personnages pour ensuite créer une mosaïque. Je pensais donc dupliquer ma sequence de base sequence 1 avec des photos nommés 1A 1B 1C etc et a partir de la deuxieme sequence demander a premiere pro d'aller chercher les photos dans un autre dossier ou j'ai nommé les photos a l'identique mais ou c'est un autre personnage. Ce la ne fonctionne pas car il remplace les images pour les deux séquences. je ne souahite pas bine sur refaire le montage avec des images différentes ca srait trop long.

j'ai donc une autre option changer les photos à partir de la meme sequence et exporter le ficheir definitif pour chaque personnage mais ça me semble beaucoup plus compliqué. Quelqu'un peut il m'aider ? Merci

 

TOPICS
Error or problem

Views

91

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Mar 18, 2022 Mar 18, 2022

Copy link to clipboard

Copied

One option:

Save your project as 'Char1.prproj' then save again as 'Char2.prproj'.

In Char2, relink the clips to the 2nd set of photos.

Repeat for all characters.

Then open all the projects simultaneously and drag the sequences from Char2, Char3 etc. into your Char1 project. It should copy the sequence into your Char1 project along with the correct photos attached.

 

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 20, 2022 Mar 20, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Merci beaucoup je vais essayer ... Bonne fin de journée.

Dominique 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines