Cuando hago click en "exportar medios" Premiere no abre la ventana y deja de responder el programa

New Here ,
May 25, 2020 May 25, 2020

Copy link to clipboard

Copied

NECESITO AYUDA. Tengo un problema al exportar y es que no me sale la pestaña al hacer click en exportar medios premiere deja de funcionar, y tengo que cerrarlo. El programa me funciona normal excepto porque no me deja exportar (no me sale ni la ventana y simplemente se cuelga) he probado de todo, desinstalarlo, actualizar drivers de la tarjeta gráfica y ya no que hacer. Hay forma de exportar por adobe media encoder sin tener que abrir la ventana de exportación de premiere? Es posible que haya creado algún fallo en la tarjeta gràfica al actualizar el driver? No se trata del proyecto porque he probado con muchos./ 
When I click "export media" Premiere does not open the window and the program stops responding. I have a problem when exporting and it is that the tab does not come out when I click on export premiere media it stops working, and I have to close it. The program works normally for me except that it does not allow me to export (the window does not appear and it just hangs) I have tried everything, uninstalled it, updated the graphics card drivers and no longer what to do. Is there a way to export by adobe media encoder without having to open the premiere export window? Is it possible that you have created a fault in the graphics card when updating the driver? It is not about the project because I have tried many.

TOPICS
Error or problem , Export , Freeze or hang

Views

6.6K

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,

Copy link to clipboard

Copied

Si alguien puede ayudarme se lo agradecería mucho. 

If anyone can help me I would really appreciate it.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 19, 2022 Apr 19, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Hola,

conseguiste solucionarlo? Me pasa lo mismo y no se qué hacer! 

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Community Professional ,

Copy link to clipboard

Copied

Please embed screenshot in original post.

2020-04-21_16-37-27.jpg

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
New Here ,
Apr 19, 2022 Apr 19, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hello, I hace the same problem, can you help me? 

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines