Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

De verdad necesito ayuda Premiere no muestra bien su interfaz

New Here ,
Jul 19, 2021 Jul 19, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Después de estar trabajando una hora aprox. la interfaz de adobe simplemente no trabaja, quiero modificar algún aspecto de lumetri y no muestra los controles o tengo que minimizar y maximizar y se vuelve algo horrible , el proceso se vuelve lento, mi flujo de trabajo se vuelve frustrante con adobe premiere, ya he publicado de esto antes pero nadie me da una solución. Simplemente no se puede trabajar con Adobe premiere, tengo un intel i10850 k, nvidia RTX 2070 super, 64 GB Ram 3600MHz, y discos NVMe .2 para edición. 

Por fa vor que alguien me diga qué pasa

TOPICS
Crash, Error or problem, Freeze or hang, User interface or workspaces

Views

30

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Jul 20, 2021 Jul 20, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hi,

Can you explain what exactly happens? You mentioned Lumetri not showing controls. What controls are you not getting? Is it something in Lumetri Color panel or in Effect Controls panel?

Some screenshots would be helpful.

Marek Mularczyk
Adobe Certified Expert and Instructor

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Jul 20, 2021 Jul 20, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Another thought:

Have you tried resetting Premiere Preferences?

Marek Mularczyk
Adobe Certified Expert and Instructor

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines