Err import 39 e dezenas de arquivos offline

New Here ,
Jul 28, 2022 Jul 28, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Estou há dois dias tentando editar um casamento. Peguei um notebook recentemente, muito melhor, e o premiere simplesmente está crashando inteiro!!! O erro está no meu Premiere, pois esses mesmos arquivos estão funcionando perfeitamente no programa dos meus parceiros. Além do crash, ele chega a travaraté o notebook em si, não consigo nem mexer o mouse. Estou decepcionada. Meu note é apto, deveria rodar o premiere perfeitamente, não sei mais o que faço... alguém passou por isso?

TOPICS
Error or problem

Views

45

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Jul 28, 2022 Jul 28, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

How did you transfer your files to the new computer? The proper way to do this is to use project manager on the other computer. Use project manager to collect and copy everyting into a new folder and then transfer the new folder to the new notebook. Or are you editing everything on to an external drive? Are both computers the same operating system? Windows or Mac? More info would be helpful.

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines