Premiere pro 22 - failed to load project

New Here ,
Apr 27, 2022 Apr 27, 2022

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

J'ai un projet qui se charge sur PC mais sur MacOs, même version, le projet bloque, le curseur arc en ciel se met à tourner, l'app apparait comme "bloquée".

Si je crée un nouveau projet, et que je fait "import" le projet complet. Le projet s'importe et est à nouveau exploitable.

J'enregistre sous... mais lorsque je quitte, même cette version ne peut plus s'ouvrir, sur la même machine. Sur un PC, elle va s'ouvrir.
Le MAC est un IMAC fin 2013 sous catalina. 32Go de RamDDR Intel Core i5 avec une carte GTX 775M 2Go
Quelqu'un a une idée ?

2J.

TOPICS
Crash , Editing , Error or problem , Freeze or hang , Hardware or GPU , Import

Views

36

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Apr 28, 2022 Apr 28, 2022

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Hi 2J2N,

Thanks for the message. Sorry for the problem. The Mac might be too old to run the application. The NVIDIA GPU is no longer supported. One thing you can try: choose Edit > Project Settings and turn off the GPU. Set it to Software Only. Are things working now? 

Let me know.

Thanks,
Kevin

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines