Highlighted

Chutier - Affichage des fichiers dans l'ordre des numéros

Community Beginner ,
Jul 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, j'ai une question sur Adobe première pro. J'ai importé plusieurs fichiers dans le chutier mais les fichiers sont dans le désordre. Que dois je faire pour les afficher dans l'ordre des numéros ?

Merci d'avance Vincent

Adobe Community Professional
Correct answer by R Neil Haugen | Adobe Community Professional

The sort options are the three bars to the right at the bottom of his image. In Icon view those are active, click on them and the sort options dialog pops up.

Neil

TOPICS
Editing, Import

Views

34

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Chutier - Affichage des fichiers dans l'ordre des numéros

Community Beginner ,
Jul 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, j'ai une question sur Adobe première pro. J'ai importé plusieurs fichiers dans le chutier mais les fichiers sont dans le désordre. Que dois je faire pour les afficher dans l'ordre des numéros ?

Merci d'avance Vincent

Adobe Community Professional
Correct answer by R Neil Haugen | Adobe Community Professional

The sort options are the three bars to the right at the bottom of his image. In Icon view those are active, click on them and the sort options dialog pops up.

Neil

TOPICS
Editing, Import

Views

35

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Jul 16, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Jul 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Je le ferais à partir du panneau Projet, vous devez les commander en affichage de liste et par nom.

Captura de pantalla 2020-07-16 a la(s) 09.33.57.png

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jul 16, 2020 1
Community Beginner ,
Jul 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Merci de ton retour rapide et dans le mode icone, comment fais tu ?

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jul 16, 2020 0
Adobe Community Professional ,
Jul 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Neil

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jul 16, 2020 1
Community Beginner ,
Jul 16, 2020

Copy link to clipboard

Copied

It's exactly that, a big lot of thank's fo your help 😉

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Jul 16, 2020 0