Highlighted

Forme d'onde ne correspond pas au son / Waveform does not match the sound

New Here ,
Oct 18, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

j'ai un soucis sur Premiere Pro CC 2020. J'ai des vidéos où à la forme d'onde ne correspond pas au son que j'ai au casque... Et du coup je n'arrive pas à travailler correctement car ce sont des longues vidéos où je dois coller differentes choses. J'ai essayer de faire "élément" et "générer la forme d'onde" mais rien ne se passe, c'est toujours pareil.

Pourriez-vous m'aider ?

Cordialement

Manu

Hello,

I have a problem on Premiere Pro CC 2020. I have videos where the waveform does not match the sound I have on headphones ... And suddenly I can't work properly because this are long videos where I have to paste different things. I try to do "element" and "generate waveform" but nothing happens, it's still the same.

Could you help me ?

cordially

Manu

TOPICS
Audio, Error or problem, How to

Views

38

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Forme d'onde ne correspond pas au son / Waveform does not match the sound

New Here ,
Oct 18, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

j'ai un soucis sur Premiere Pro CC 2020. J'ai des vidéos où à la forme d'onde ne correspond pas au son que j'ai au casque... Et du coup je n'arrive pas à travailler correctement car ce sont des longues vidéos où je dois coller differentes choses. J'ai essayer de faire "élément" et "générer la forme d'onde" mais rien ne se passe, c'est toujours pareil.

Pourriez-vous m'aider ?

Cordialement

Manu

Hello,

I have a problem on Premiere Pro CC 2020. I have videos where the waveform does not match the sound I have on headphones ... And suddenly I can't work properly because this are long videos where I have to paste different things. I try to do "element" and "generate waveform" but nothing happens, it's still the same.

Could you help me ?

cordially

Manu

TOPICS
Audio, Error or problem, How to

Views

39

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Oct 18, 2020 0
eManu LATEST
New Here ,
Oct 22, 2020

Copy link to clipboard

Copied

Alors en fait je suis obligé de zoomer la séquence pour voir dans l'élément au bout d'un moment la forme d'onde correspondante... mais lorsque je dézoome l'élement dans la séquence, ça reprend la forme d'onde initiale qui n'est pas en adéquation avec le son. screen01.PNGscreen02.PNG

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Oct 22, 2020 0