• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Première crash lors de l'extinction

New Here ,
Mar 25, 2021 Mar 25, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Depuis ma mise à jour Premiere 15.0.0, le logiciel plante à chaque fois que je quitte l'application (message "Premiere a quitté de manière imprévue").

De plus, impossible d'exporter une séquence vers Media Encoder, "export media" lance bien la fenêtre des réglages mais quand on clique sur "file d'attente", Media Encoder se lance et dès son ouverture, Premiere quitte brutalement (message "Suite à une erreur grave, Adobe Premiere Pro va s’arrêter"). Le lien entre les deux applications ne se fait pas.

Merci.

TOPICS
Crash , Export

Views

207

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Employee , Mar 25, 2021 Mar 25, 2021

Hi there,

This does not sound ideal. I understand that you're getting issues with dynamic link between Premiere Pro & AME, and the application is also crashing as soon as you move to a different window.

...

Votes

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Mar 25, 2021 Mar 25, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Hi there,

This does not sound ideal. I understand that you're getting issues with dynamic link between Premiere Pro & AME, and the application is also crashing as soon as you move to a different window.

 

Let us know the outcome  

 

Regards,

Shivangi

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 26, 2021 Mar 26, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Bonjour Shivangg,

Merci pour cette réponse, c'est OK pour moi, j'ai fait un reset des préférences, mais c'est surtout le nettoyage du cache media qui a réglé le problème. L'application se fermer correctement et le lien avec Encoder se passe bien.

Au boulot !

Merci.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines