• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

PROBLEME POUR REALISER MA VIDEO

New Here ,
Apr 19, 2021 Apr 19, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour, 

J'ai payé un abonnement à Première Pro en pensant que je pourrais faire une vidéo pour la plateforme Tiktok. Ma vidéo n'est absolument pas compliquée, elle nécessite seulement d'utiliser l'effet ULTRAKEY pour supprimer le fond vert et insérer une image/vidéo à la place.
Je ne comprend pas pourquoi mais le logiciel ne fait pas sont travail correctement, je me retrouve avec des zones noires au niveau de ma silhouette, ainsi que des carrés de pixel qui sautent soudainement sur le visage.

J'ai monté la même vidéo sur Filmora 9, et je n'ai pas eu ce problème là du tout. Je ne comprends pas d'où vient le problème, j'ai vraiment besoin d'aide svp sinon je devrais résilier mon compte :'(

TOPICS
Editing , Effects and Titles , Export

Views

190

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Apr 19, 2021 Apr 19, 2021

Copy link to clipboard

Copied

It would help us a lot if you could share some screenshots of what is happening. Then we could advise better.

Adobe Community Expert
Adobe Certified Professional

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Apr 21, 2021 Apr 21, 2021

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Voici des screenshot des problèmes que je rencontre.

La vidéo est tournée et montée en 9/16.

 

Vous êtes mon dernier espoir, je serais obligé de résilier mon abonnement si je ne trouve pas de solution.

 

Merci pour votre aide.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Apr 23, 2021 Apr 23, 2021

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Are you ok to share an example video with us (you can upload just a few seconds of the video)? I would try to remove green screen on my machine to see if getting the same little squares?

 

Adobe Community Expert
Adobe Certified Professional

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines