Salir
  • Comunidad global
    • Idioma:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
  • 한국 커뮤니티

Same problem with hazy purple/green on MacBook!

Nuevo aquí ,
Oct 28, 2018 Oct 28, 2018

I am having this problem with exporting my videos (https://forums.adobe.com/docs/DOC-9504). However, I am on a Macbook Pro, so I will not be updating an Intel driver - I've made sure to update all my Apple software. Videos are still being exported with severe distortion. Thank you!

808
Traducir
Informe
Directrices de la comunidad
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Empleado de Adobe ,
Oct 29, 2018 Oct 29, 2018

Hi MandyH,

So sorry about this. Can you try going into Project Settings > General, and then choosing "Software Only" for your Renderer?

Thanks,
Kevin

Kevin Monahan - Sr. Community & Engagement Strategist – Pro Video and Audio
Traducir
Informe
Sé amable y respetuoso, muestra títulos de crédito de la fuente de contenido original y busca duplicados antes de publicar. Más información
community guidelines
Nuevo aquí ,
Oct 29, 2018 Oct 29, 2018

Hi Kevin,

Where can I find Project Settings? I cannot find it anywhere

Thanks!

Traducir
Informe
community guidelines
Empleado de Adobe ,
Oct 30, 2018 Oct 30, 2018

Hi mandyh95417277

There's actually no way to change the renderer into software. Sorry for the confusion. Can you please send a screen grab of the issue you're seeing? Also, tell us what computer you have?

Hope to get you fixed soon. Thanks! 

PG

Traducir
Informe
community guidelines
Nuevo aquí ,
Dec 03, 2018 Dec 03, 2018

Hi Peter,

I'm having the same issue as Mandy. I've done a screen recording of the issue. Is there a way I can send it to you?

Traducir
Informe
community guidelines
Empleado de Adobe ,
Dec 04, 2018 Dec 04, 2018
MÁS RECIENTES

Hi Bethany,

I'll send you a DM with my contact info or you want you can post a link to an unlisted YouTube video or link to download from another site. Whatever method you prefer.

Best,

Peter

Traducir
Informe
community guidelines
Empleado de Adobe ,
Oct 30, 2018 Oct 30, 2018

Sorry about that mandyh. I realized my error just now. Can you show us a screenshot?

Thanks,
Kevin

Kevin Monahan - Sr. Community & Engagement Strategist – Pro Video and Audio
Traducir
Informe
community guidelines
Empleado de Adobe ,
Nov 08, 2018 Nov 08, 2018

Hey, mandyh!

We've had some updates since you posted about your export issues, are your videos still exporting with purple/green haze on them?

Let us know!

Caroline

Traducir
Informe
community guidelines
Community Expert ,
Dec 01, 2018 Dec 01, 2018

Are you using GoPro footage? (I am experiencing it with GoPro footage on a fully updated Windows 10 Machine)

Traducir
Informe
community guidelines
Empleado de Adobe ,
Dec 03, 2018 Dec 03, 2018

Here's some info on the issue for Windows users. Unfortunately I do not have a similar document for Mac.

Resolution for an issue where green, purple, or pink haze appears in the Source or Program monitors,...

-Caroline

Traducir
Informe
community guidelines