Copy link to clipboard
Copied
Alguém pode me explicar melhor o porque destas 3 ilustrações foram recusadas por questões técnicas?
Copy link to clipboard
Copied
The first one is not sharp and exposes aliasing:
(This is seen at 100 %). I think you have blown up the resolution.
The third one may well be only reduced pictures of the submitted ones, as it is smaller than the two others.
For the black/and white one, I would need to speculate. There are some drawing errors in Fingers, eyes, but if it has been refused because of that, I can't tell. It may also have got because it's monochrome. That would have been a false refusal in this case.
Copy link to clipboard
Copied
Erros nos dedos e nos olhos? Isso é motivo de reprovação?
A peimeira ilustração eu devo diminuir a resolução?
Quanto a terceira foi reprovado devido ao tamanho?
Copy link to clipboard
Copied
La tercera imagen publicada aquí sólo tiene 2 Mpixels, así que obviamente, no puede ser el archivo que enviaste, pero algunos errores se ven sólo si publicas la imagen de tamaño original aquí. Eso es todo lo que puedo afirmar.
La primera no es nítida y expone el aliasing. Ahora bien, no tengo ni idea de lo que has hecho desde el escaneo hasta posar aquí con la foto, pero me parece que has aumentado la resolución artificialmente con un programa que hace un mal trabajo con eso. Pero eso es una especulación por mi parte.
En cuanto a lo segundo, no tengo más que decir como he dicho. Tal vez sí, tal vez no. Como he dicho, tengo que especular.
Copy link to clipboard
Copied
Did you scan these images before uploading them? I suspect the scanning quality wasn't that good, hence the 'technical issues' rejection; it seems to have resulted in artifacts in the scanned copies.