Copy link to clipboard
Copied
Hello everyone. I live in Germany and I am a stock photography beginner. I got a question and I hope someone can help me. Is the selected language relevant that photos can be found worldwide by customers? In detail, I posted my first photos in German and then tried a combination of German and English because I wasn't sure. Are descriptions beneath photos translated in foreign countries? Thank you all for your answers. Kind regards from Germany.
Mir hat ein Experte verraten, dass man am besten in nur einer Sprache verschlagwortet. Meine Fotos habe ich in deutsch verschlagwortet. Man findet sie auch mit den entsprechenden englischen Schlagwƶrtern, aber zum Beispiel nicht mit den franzƶsichen.
Copy link to clipboard
Copied
Mir hat ein Experte verraten, dass man am besten in nur einer Sprache verschlagwortet. Meine Fotos habe ich in deutsch verschlagwortet. Man findet sie auch mit den entsprechenden englischen Schlagwƶrtern, aber zum Beispiel nicht mit den franzƶsichen.
Copy link to clipboard
Copied
Vielen lieben Dank für die schnelle Antwort. Dann werde ich mich in Zukunft auch auf Deutsch beschränken.