Fotolia exclusivité partielle / non exclusivité

Explorer ,
Sep 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour à tous,

Le site Fotolia ne permet plus l'indexation des images.

Or, j'ai des images en exclusivité que je souhaite proposer sur une autre banque.

Comment faire pour rester dans "les clous" ?

Merci pour les réponses avisées 😉

I apologize for the delayed response. You are correct, Adobe Stock does not have any exclusivity program. I have changed your files for Fotolia to non-exclusive. You are welcome to submit your work elsewhere at this time. 

For anyone checking this forum with the same question/request, please submit a ticket via the contact us link found at the bottom of the Adobe Stock Contributor Portal and we will take care of it for you as quickly as possible.

Kind regards,

Mat Hayward 

TOPICS
Account management, Contributors, Fotolia

Views

280

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more

Fotolia exclusivité partielle / non exclusivité

Explorer ,
Sep 14, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour à tous,

Le site Fotolia ne permet plus l'indexation des images.

Or, j'ai des images en exclusivité que je souhaite proposer sur une autre banque.

Comment faire pour rester dans "les clous" ?

Merci pour les réponses avisées 😉

I apologize for the delayed response. You are correct, Adobe Stock does not have any exclusivity program. I have changed your files for Fotolia to non-exclusive. You are welcome to submit your work elsewhere at this time. 

For anyone checking this forum with the same question/request, please submit a ticket via the contact us link found at the bottom of the Adobe Stock Contributor Portal and we will take care of it for you as quickly as possible.

Kind regards,

Mat Hayward 

TOPICS
Account management, Contributors, Fotolia

Views

281

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
Sep 14, 2019 0
Adobe Employee ,
Sep 16, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Looping in  for help. 

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 16, 2019 0
Explorer ,
Sep 16, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Merci, je vais lui poser la question !

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 16, 2019 0
Explorer ,
Sep 17, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Je voulais lui poser la question...mais je ne vois pas comment procéder ! Merci à vous.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 17, 2019 0
Adobe Community Professional ,
Sep 18, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Mat devrait réagir ici. Adobe stock n'a pas d'exclusivité, je suppose donc que dès le compte a été transféré l'exclusivité est annulé automatiquement.
Regards, Abambo
Hard- and Software Engineer and Photographer.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 18, 2019 0
Explorer ,
Sep 18, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Merci Abambo. Oui pas d'exclusivité chez AS. Mais des ventes restent possibles via Fotolia avec une rétribution en fonction du critère exclusivité / non exclusivité. Si Adobe me dit que cela ne pose pas de problème, je n'en verrai pas non plus ;-))

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 18, 2019 0
Explorer ,
Sep 20, 2019

Copy link to clipboard

Copied

J'ai le sentiment que je vais rester avec mon problème :-((

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 20, 2019 0
Adobe Employee ,
Sep 20, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Kind regards,

Mat Hayward 

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 20, 2019 0
Explorer ,
Sep 21, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Je vous remercie pour votre intervention. Je ne voyais pas quelque chose d'aussi radical, je pensais plus à une sélection que j'aurais pu effectuer. Ceci dit, étant donné que le site Fotolia ferme très prochainement, ce n'est pas un problème. Merci encore.

Translate

Translate

Report

Report
Community Guidelines
Reply
Loading...
Sep 21, 2019 0