Welcome Dialog

Welcome to the Community!

We have a brand new look! Take a tour with us and explore the latest updates on Adobe Support Community.

Comment contacter Adobe

Guide ,
Aug 19, 2019 Aug 19, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

J'ai beau chercher je ne trouve pas comment contacter Adobe. Sur Fotolia on pouvait facilement envoyé un message et ici ????? je ne vois pas.

Une aide serait la bienvenue, merci

TOPICS
Fotolia

Views

257

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Aug 20, 2019 Aug 20, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Hi,

Sorry for a late response.

Kindly use this link to contact Adobe: Contact Customer Care.

Thanks

Kanika

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Guide ,
Aug 20, 2019 Aug 20, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Merci Kanina, mais cela ne répond pas à ma demande. Sur Fotolia je pouvais demander des explications au sujet des photos refusées, ce que je ne peux pas faire ici sur Adobe.

Bien cordialement

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Adobe Community Professional ,
Sep 12, 2019 Sep 12, 2019

Copy link to clipboard

Copied

LATEST
En bas de la page contributeur, il y a un lien „contactez nous“. Utilise celui pour contacter Adobe. Pour les photos refusées, on a le forum „contributor critique“
ABAMBO | Hard- and Software Engineer | Photographer

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
community guidelines
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started