Licence purchased for one photo - problem for a year

New Here ,
Aug 06, 2018 Aug 06, 2018

Copy link to clipboard

Copied

The question is definitely to the staff. Ive purchased a licence  coz I needed to buy just one photo. It was couple months ago. Since that time I pay for the licence monthly and cannot sign out without paying penalty.

Guys... its like crime in a daylight! look at my accout - I have one photo and dont use, dont need your service . YES, Ive missed this 14 days time but its not an argument since I dont use service at all. When you dont want car leasing any more - go on, take that car and end of the story. So go on - take that picture and thats all but dont want me to pay you 50% of year contract. I dont even log in...

Views

387

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Adobe Employee , Aug 24, 2018 Aug 24, 2018
Hi Brydie,I've just received the confirmation from my team that you were contacted and the subscription was cancelled and also the refund has been processed.Regards,Sheena

Likes

Translate

Translate
Adobe Employee ,
Aug 06, 2018 Aug 06, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Kris,

I checked your account and I see that you'd subscribed to the 10 images/month plan for which you're being billed monthly.

I understand that you don't need the entire plan and just wanted to buy 1 image but currently what you're seeing are the terms of the the subscription plans.

Kindly revert to my private message.

Regards,

Sheena

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 23, 2018 Aug 23, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I am taking legal action and suing you for accessing my bank account. This

is fraud!

On Thu, 23 Aug 2018 at 12:54 am, twaritar3263062 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Aug 23, 2018 Aug 23, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Brydie,

I believe we'd already discussed about your issue and  callback was scheduled for the same.

Let me know if that's not the case.

Regards,

Sheena

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 23, 2018 Aug 23, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Still waiting for callback.........

On Fri, 24 Aug 2018 at 5:44 am, Sheena Kaul <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Aug 24, 2018 Aug 24, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Brydie,

I've just received the confirmation from my team that you were contacted and the subscription was cancelled and also the refund has been processed.

Regards,

Sheena

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 27, 2018 Aug 27, 2018

Copy link to clipboard

Copied

That is correct. Waiting on the refund at my end. Advised it could take up

to 1 week.

On Tue, 28 Aug 2018 at 1:52 am, twaritar3263062 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Sep 01, 2018 Sep 01, 2018

Copy link to clipboard

Copied

See screen shot. Please tell me why you are still attempting to withdraw

funds from my bank account? Why is my account still open? Please see screen

shot. This matter was settled and I was issued a full refund. Please stop

trying to access my bank account.

On Sat, 25 Aug 2018 at 12:26 am, Sheena Kaul <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Sep 03, 2018 Sep 03, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Brydie,

I have checked your account details and noticed that the Adobe Stock subscription has been cancelled and you have also received a full refund. The last charge debited from your account by Adobe was on 7th of August, 2018, post that there haven't been any deductions.

Additionally, the screenshots didn't come through, please share them again so that we can further investigate.

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 25, 2018 Aug 25, 2018

Copy link to clipboard

Copied

I also encountered the same problem and felt like I was going crazy. The user experience is too bad, I only want to use it for a month, and when I bond the credit card, I was not told that after fourteen days cancel or I should pay 50%of one year payment. This is cheating! !

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 26, 2018 Aug 26, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Fortunately my issue is now resolved and due to be closed off.

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Aug 27, 2018 Aug 27, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi 琳劉75603921,

Sorry to hear that you are facing issues with Adobe Stock services.

Please confirm the date on which you have cancelled your Adobe Stock subscription so that we can further assist you.

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Sep 01, 2018 Sep 01, 2018

Copy link to clipboard

Copied

The problem has been solved by Twitter

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Sep 03, 2018 Sep 03, 2018

Copy link to clipboard

Copied

琳劉75603921,

Glad that your issue got resolved.

Feel free to update this thread in case of any additional questions.

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Sep 03, 2018 Sep 03, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Screenshot attached

On Tue, 4 Sep 2018 at 4:23 am, twaritar3263062 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Sep 04, 2018 Sep 04, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Brydie,

The screenshots didn't come through, please follow the steps below in order to share them:

  • Click on the insert image option

  • Choose a file from my computer and insert the image.

Regards,

Twarita

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Sep 04, 2018 Sep 04, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Those links do not work. I can see the screenshot in this email. It’s

attached. It says... Brydie lee sheen, we are unable to bill you. Then it

prompts me to update my Visa card details!!

On Wed, 5 Sep 2018 at 12:04 am, twaritar3263062 <forums_noreply@adobe.com>

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Sep 04, 2018 Sep 04, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hi Brydie,

Kindly attach the screenshots to this thread here on Adobe forums as per the instructions shared by Twarita in the post above. If you try to attach the screenshot via email it will not come up on this thread.

Also, I checked your account again and the last charge we received from your card was on 7th August 2018 for 39.59 AUD after which there have been refunds processed to you for all the amounts that had been deducted when you did not use the service.

I'd request you to kindly check with your bank if you're seeing any charges because we haven't charged you any more as there is no active subscription on your account.

Regards,

Sheena

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Sep 04, 2018 Sep 04, 2018

Copy link to clipboard

Copied

As already stated the link to the forum is not working!

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Adobe Employee ,
Sep 05, 2018 Sep 05, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Please see the private message I sent.

Likes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Resources
Buy Adobe Stock
Getting Started